Beetje moe

21 januari 2015 - Zaltbommel, Nederland

Het zijn mijn laatste werkdagen en dat betekent toch wel enige vakantiestress. Mijn mailbox blijft maar vollopen ondanks het feit dat ik heb aangegeven alleen nog dringende zaken op te kunnen pakken. Is overigens geen verwijt maar een constatering, dus voel je niet aangesproken ;-) . Betekent dus ook dat ik e.e.a. moet gaan loslaten en mijn perfectionisme moet onderdrukken :-) .  Een mooi voornemen gezien het feit dat ik naar een land ga waar perfectionisme waarschijnlijk nog niet eens in het woordenboek voorkomt. Ook beginnen mijn lijf en hoofd een beetje moe te worden. Een psychologisch effect van een 'bijna sabbatical'.

De komende dagen nog wat essentiele zaken oppakken, mijn mailbox ondanks vele onbeantwoorde berichten, toch maar sluiten en dan NS toch afsluiten voor 6 weken. Tot mijn grote vrees zag ik zaterdag nog een code Rood dienst staan (dat kan aanwezigheid in Den Bosch betekenen bij calamiteiten) en met de weerberichten die nu worden afgegeven zou mijn vrees wel eens bewaarheid kunnen worden. Dat zou dan ook mijn 9e werkdag achter elkaar worden .... maar... optimistisch blijven... de weergoden zijn misschien wel lief voor me. En als het toch zo is dat ik moet komen, is dat in ieder geval heel nuttig.

Op veler verzoek heb ik zojuist mijn schroom voor nieuwe technieken opzij gezet en zowaar een BLOG gemaakt. En dat voor iemand die nog niet zo lang geleden 'Whats App'  heeft ontdekt ;-).

Misschien weet je nog niet precies wat ik ga doen, welnu, dan zal ik dat kort en bondig uitleggen. Op 1 februari vertrek ik alleen naar Thika, Kenya waar ik 4 weken lang vrijwilligerswerk ga doen in een kindertehuis, nl. kindertehuis Kiota. Maar ook ga ik, indien mogelijk, deelnemen aan een safari en andere mooie tochten maken. Mocht je digitaal al willen rondsnuffelen dan kun je dat doen via http://www.kumbatio.org of via Facebook Kiota Childrens Home.

Het is nog maar de vraag of ik straks in Kenya de mogelijkheden heb om het blog bij te houden maar de intentie is er. Ik ga met liefde verslag doen van mijn indrukken, gevoelens, gedachten en belevenissen.

Dus meld je aan als je mijn avonturen wilt volgen. Ik zal mijn best doen je op de hoogte te houden en je reacties zijn natuurlijk altijd fijn. Ik hoop dat je geniet.

XXX

Liefs Arta

1. Hans en Marian:
    21 januari 2015
    Ik en nog veel andere snappen dat je moe bent.Dus gauw afsluiten die mail en ga genieten van de laatste voorbereidingen op je reis. Straks in het vliegtuig valt alles van je af en begint het genieten. Heel veel plezier we gaan je volgen. X Hans en Marian
  2. Yvette:
    21 januari 2015
    Zo, ik ben de eerste die een reactie schrijft! Het begin is al gelijk leuk om te lezen! En inderdaad, je gaat een wereld binnenstappen die ver... heel ver van het perfectionisme ligt! :-) Maar het geeft ook veel rust als je je daaraan over geeft, doordat je ziet dat het ook goed gaat als het allemaal niet perfect is en stelt je in staat meer van 'het pure' te genieten.
    Ik ben benieuwd hoe je het gaat ervaren en ga je natuurlijk volgen!
    Liefs, Yvette xxx
  3. Ellen:
    21 januari 2015
    Lieve Arta, het komt vast allemaal goed in je eentje die verre reis maken. Ik wens je een hele mooie reis, ga genieten van Kenia, van het land, van de mensen, en alles hoeft niet perfect.We zullen aan je denken en je volgen. Heel veel plezier, ervaringen ed en een hele goede reis. Dikke zoen !
  4. Lynn:
    22 januari 2015
    Dit gaat HEEL BIJZONDER worden

Enjoy✳️

Lynn
  5. Anneloes Dirks:
    22 januari 2015
    He Arta!

Wat leuk dat je een blog bij houdt. Of in ieder geval een poging doet haha. Ik wens je een hele fijne reis, je gaat een super tijd hebben dat weet ik zeker! De kids zijn vast dol op je! Geniet van de totaal andere wereld waar je in terecht komt.

Liefs
  6. Monique:
    23 januari 2015
    Geniet ervan Arta!
  7. John.:
    23 januari 2015
    Hey Arta bij deze even vertellen dat ik het wel erg goed van jou vind dat jij dit gaat doen. Top en ik zal wel blijven kijken hoe het je vergaat. Wens jou een goede vlucht heen en terug en daar tussen een zeer mooie en onvergetelijke ervaring in die 4 weken. Hoop je in maart weer gauw te zien bij een kop koffie om dan even lekker naar jou te luisteren over jou ervaring. Groetjes John.
  8. Eréke:
    25 januari 2015
    Ha zus, zo super je dit kan en mag doen en jou zo gegund! Geniet en zal je zeker volgen...hoop de mogelijkheid in Kenia er is om dit blog bij te houden..Wens je een super maand toe! Liefs xxx
  9. Michiel:
    27 januari 2015
    Yo maat,

Veel plezier en ik ben benieuwd naar je verhalen en de mooie foto's. Wordt vast een onvergetelijke tijd en die heb je verdiend :)

XX Michiel